hoe kan ik mijn hokjes weer bij elkaar krijgen?

ik heb windows 8 maar sinds kort heb ik mijn menubalk (blijkbaar) aangepast.(zie foto) ik wil weer dat alle tegels zichzelf opstapelen en niet dat ze een nieuwe tegel maken. zoals bij internet explorer. bij bijvoorbeeld de verkenner stapelt hij zich wel op.... mijn vraag is dus: waar in de instellingen kan ik dat aanpassen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie op de foto dat internet explorer gewoon opstapelt, dus ik begrijp je probleem niet helemaal. Kan je iets duidelijker zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Links van IE zie je nog een IE. Ik wil dat daar alles weer komt. Nu zijn er 2 IE tegels. IE=internet explorer

Antwoorden (1)

Rechtsklikken op de taakbalk→eigenschappen→tabblad taakbalk→taakbalkknoppen→combineren, labels verbergen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
werkt niet. ik krijg nogsteeds IE naast alle andere geopende tabladen