Kan ik voor het inloggen op mijn laptop een ander wachtwoord gebruiken dan het wachtwoord van mijn windows 8 account (hotmail)?

Ik wil graag mijn hotmail-account gebruiken zodat ik mijn mail kan synchorniseren en direct kan lezen in de app (ik heb windows 8). Maar als ik inlog op mijn laptop zou ik daar graag een ander wachtwoord voor willen gebruiken. Is dit mogelijk? Het kan wel met het lokale account, maar dan houdt het synchroniseren van de mail na een tijdje op...

*Ik weet trouwens niet of ik de vraag wel bij het goede onderwerp heb gezet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals je zelf al aangeeft is het antwoord op je vraag ja; nl met een lokaal account, maar dit wil je eigenlijk niet weten. Wat jij m.i. wilt weten is hoe jij je mail van je Hotmail account kan lezen in je Microsoft account.. 2 Oplossingen: 1: zet je Hotmail account om in een microsoft.com account en log hiermee in op je W8 computer. 2: Stuur je mail van je Hotmail account door naar je microsoft.com account, Dan kan je hem gewoon lezen in de mail app. Als je de mail laat verwijderen na het doorsturen, hoef je eigenlijk nooit meer naar je Hotmail account om te kijken ( in ieder geval wat betreft de email).