hoe kan je het logboek bereiken bij Windows 8?

er werd onlangs een vraag gesteld over het vastlopen van laptops bij het opstarten. Omdat mijn laptop ook vreselijk traag opstart, interesseert me dit wel.
Er werd geantwoord dat men eventvwr.msc moet invullen bij "start". Nu heeft windows 8 natuurlijk een startmenu (met touchscreenfunctie) maar waar ik dat moet invullen is me echt niet zo duidelijk...
Ik heb het ook nagevraagd bij kennissen met Windows 8 en zij weten het evenmin.

Toegevoegd na 36 seconden:
die code moet men, volgens het antwoord, trouwens invullen voor het bereiken van het logboek...

2.1K
SimonV
9 jaar geleden
Helpt rechtermuisklik in linkeronderhoek, volgens filmpje?
En dan Event viewer kiezen. Of als je Uitvoeren ziet staan, daar eventvwr.msc typen. https://www.youtube.com/watch?v=EfrQPpl3wPA

Het beste antwoord

Windowsknop indrukken en dan beginnen met tikken event...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
als ik window knop indruk, kom ik op die touchscreen start pagina :-/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt. en als je begint te typen opent het zoekveld zich vanzelf
+ voor Mr Tomaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja en dan gewoon doen wat ik al zei. beginnen met tikken event... Was in het begin van Windows 8 ook even run/start/search kwijt, maar dit is dus de truc.

Andere antwoorden (1)

De windows-toets in combinatie met de x geeft een menu linksonder. De derde optie van boven is de toegang tot de logboeken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog beter antwoord idd.