Hoe kan ik mijn Android updaten op mijn Samsung galaxy ace s5830?

Hallo,

Ik heb de Samsung Galaxy ace s5830 telefoon.
Er zit Android versie: 2.3.3 op. Op mijn tablet heb ik al versie 4.6 .
Ik zou dus mijn Android versie willen updaten want veel games kan ik niet downloaden omdat ik een verouderde versie heb.En het nieuwe systeem werkt veel beter (vind ik). Dus hoe kan ik heb updaten?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

"Ga naar Instellingen > (Meer) > Over het apparaat > Software-update > update"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download de "Kies" software en installeer deze. Start de software, sluit je telefoon aan en dan gaat ie automatisch kijken of er firmware beschikbaar is. Ik heb een link naar de kies-software toegevoegd