Hoe verwijder ik Phraseboard Keyboard uit iCloud opslag?

Dag allemaal,

Ik heb een tijdje terug Phraseboard Keyboard geïnstalleerd.
Ik heb dit weer verwijdert want ik vond het stom maar nu staat er wel nog steeds Phraseboard Keyboard bij Instellingen > Opslag > Beheer opslag.
Dit neemt maar 0,7 KB in maar toch wil ik dit gewoon weg hebben.
Weet iemand hoe je dit kunt doen?

Groetjes

Toegevoegd na 6 uur:
Ik heb al geprobeert om het te verwijderen alleen het blijft er gewoon in staat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen->algemeen->gebruik->icloud beheer opslag
Hierna kun je de gewenste content verwijderen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heb ik dus al geprobeerd maar het blijft toch nog steeds staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een bug in iOS 8 zal wel opgelost worden in iOS 8.3.2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
*8.3.1