Ik heb op mijn tablet per ongeluk ontwikkelaars opties aangezet hoe kan ik dit weer uit zetten?

Ik heb bij mij Tablet per ongeluk aan gezet dat ik ontwikkelaars opties heb dit zou ik graag ongedaan willen maken kan iemand me daar bij helpen?
Android 4.2

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.5K

Antwoorden (3)

Als je bij instellingen ontwikkelaars opties selecteert dan kun je off selecteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar instellingen - meer - ontwikkelaarsopties en vink dat uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ontwikkelaarsopties "inschakelen" is niet helemaal het goede woord. Het enige wat je hebt gedaan is de knop om in het ontwikkelaarsmenu te komen zichtbaar maken. Zolang je dus niets binnen dat menu veranderd of het zelfs gewoon mijdt (wat ik je aanraad), is er niets aan de hand. Het is dus helemaal niet nodig om ontwikkelaarsopties weer "uit te zetten"/te verbergen.