hoe kan ik weer apps downloaden op de ipad 1 ?

ik heb sinds kort een ipad1. Ik heb hem terug gezet naar fabrieks instelingen, en na veel gedoe heb ik eindelijk een apple ID. maar als ik nu een app wil downloaden log ik in, en dan staat er : 'Deze apple ID is nog niet gebruikt in de iTunes store, tik op 'bekijk' om in te loggen en uw accountgegevens te bekijken'. als je dan op bekijken drukt, moet je wat gegevens invullen, maar dan doet hij het nog niet.. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Je kan proberen een nieuw apple ID aan te maken (alweer), maar als dit niet werkt gewoon apple services proberen te berijken. Verder heb ik geen idee, ik ben niet zo'n apple fanboy
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vaak is het makkelijker om je apple id in itunes te bekijken, dat kan ook op een windows pc.
koppel je ipad er dan aan.
Misschien moet je de ipad activeren als vertrouwde device
probeer het op de ipad eens vanuit de muziek app ?
het kan ook even duren voordat de server van apple je gegevens verwerkt heeft
ik kan met herinneren dat ik ook daar enige problemen mee had.

Het aanmaken van een nieuw account zou ik even uitstellen.
capthavoc