Is het mogelijk om hangouts op je windows phone te installeren?

Ik heb sinds kort een WP. Ik ben daar to nu toe zeer tevreden over maar om dat nog verder te vergroten had ik enorm graag Google Hangouts er op willen installeren. Helaas is deze niet aanwezig in de store. Is het eventueel op een andere manier mogelijk? Graag hoor ik zsm uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, er is google hangouts uitgebracht voor windows phone.

Toegevoegd na 33 minuten:
woordje geen is weggevallen sorry