Hoe kan ik mijn iPhone unjailbreaken?

Ik heb een iPhone 5c met 8GB en ik wil graag jailbreaken. (Mijn iPad 3 16GB is ook gejailbreaked) Is dit makkelijk ongedaan te maken aangezien ik het wel heel erg leuk vind, maar het is mijn telefoon en als het niet bevalt wil ik het er weer af kunnen halen.

Toegevoegd na 40 seconden:
En is 8GB wel genoeg? Ik heb de laatste iOS, namelijk 8.1.3.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Een restore in iTunes met een originele *.ipsw is voldoende om 'm weer te unjailbraken.
Hiervoor moet wel eerst de iPhone in DFU modus worden gezet zodat de bootloader van de originele *.ipsw wordt geladen en niet de tainted bootloader van je iPhone zelf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zulke dingen snap ik niet :P
Kan je het misschien uitleggen voor dummies :$
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Effe de link in de bron klikken? Daar wordt heel eenvoudig uitgelegd hoe het toestel in DFU moet... daarna met je PC waarop iTunes geïnstalleerd staat aansluiten, en dan komt iTunes vanzelf met de melding om 'm te terug te zetten....
En anders wachten totdat er weer een iOS update is. Als je nl. je iDevice update verwijdert hij automatisch je jailbreak
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gewoon voordat je de jailbreak gaat instaleren even een backup maken van je iphone op iTunes.
als je jailbreak niet bevalt kun je je iphone weer aan iTunes koppelen en dan even de backup terug zetten.
de foto's die je tijdens de jailbreak hebt gemaakt en de apps die je hebt gedownload na de backup worden dan wel ook verwijderd