Wat moet ik doen met update K3000850 voor Windows 8.1?

We hebben sinds een paar dagen een nieuwe computer, en nu wou ik de updates installeren.. 120 stuks maar liefs..

Maar elke keer stopt hij bij K3000850. Dit is een bestand van volgens mij 700MB groot.. dus heb ik 4 uren gewacht en nog was dit niet geïnstalleerd.. daarna nog een keer geprobeerd en weer na 2 uren geen resultaat..

Op internet vind ik ook wel wat dingen over die update maar allemaal in het engels wat ik niet helemaal goed begrijp.. heeft iemand anders hier ook mee te maken gehad??

Schijnt een update te zijn geweest van november 2014 voor windows 8.1

Help?!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
capthavoc
8 jaar geleden
gebruik je avast als virusscanner ?
ik lees dat dat wel eens een probleem kan zijn
misschien moet je deze uitschakelen tidens het updaten
of desnoods verwijderen windows defender neemt dan de zaak over als virusscanner deze is van windows 8 zelf
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb de virusscanner van Ziggo, geen Avast te bekennen op de computer
capthavoc
8 jaar geleden
zet hem toch eens uit misschien dat ziggo gebruikt maak van een engine van Avast ?

Antwoorden (2)

Als het niet lukt om via de Windows Update te updaten kan je het ook handmatig doen. Ik weet of je een 32- of 64 bits PC hebt. Als je dat niet weet kijk dan bij de eigenschappen van je PC. (Ik gok dat je 64 bits hebt).

Voor 32 bits; http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=84086078-1301-4bbf-b7a2-9e824f98600e

Voor 64 bits: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d45d1909-bd96-47bf-a6d4-d7b09b752d6f

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan de taal wijzigen of je gaat meteen door naar de Nederlandse installatie hieronder.

32 bits: https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=44985

64 bits: https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=44977
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad een 64 bits, en ik zal is kijken of het dan wel werkt. Heb ook gelezen van mensen die problemen kregen na het installeren van die update.. bijvoorbeeld mensen waarvan het scherm niet meer wou laden of internet niet meer geopend wou worden.. Vandaar dat ik zekerheid wil over wat ik moet doen.
Via het Download Center van Microsoft kun je d update handmatig downloaden. Selecteer de juiste taal van jouw Windows-versie en klik op Downloaden.
De update bestaat uit een aantal afzonderlijke bestanden die je allemaal kunt aanvinken.