Kan je op windows recent gedownloade bestanden zien?

(Ik gebruik Windows 8.1)
Ik downloade zojuist een programma van minder dan 1GB. Daarvoor had ik nog zo'n 6GB vrije ruimte op mijn harde schijf, na het downloaden van het installatieprogramma en het herstarten van mijn computer heb ik nog maar een paar MB over. Ik vroeg me af of ik ergens in kon zien welke bestanden eventueel zijn gedownload en waar? Er is ook iets mis gegaan bij de installatie, dus ik moet het installatieprogramma en alle bijbehorende (tijdelijke) bestanden verwijderen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt je programmas gedownload van het internet.

Check dus je browser, klik op het tabblad downloads aan de hand van de webbrowser die jij hebt. Hier vindt je jouw download geschiedenis.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij het downloaden van een programma via internet, regelt jouw browser waar de bestanden worden opgeslagen. Dat pad kun je instellen. Bij de instellingen van je browser kun je nagaan wat het huidige pad is waar je bestanden worden opgeslagen.