Als ik Windows 10 download behoud ik dan nog al mijn bestanden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Ik neem voor het gemak aan dat je installeren bedoelt.

Als je Windows 10 installeert via de updater, zal je alle programma’s en alle bestanden behouden. Echter is een back-up altijd gewenst. Of je nu installleert of niet.

Mocht je een clean install willen doen kan dat pas nadat je een upgrade hebt uitgevoerd. Bij een goede clean install vervalt wel alles van de installatieschijf/partitie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in principe wel
ik weet niet of er app niet compatible zijn maar dat gaat meestal op programma's waar jenadat windows 10 er op staat nog update voor komen maar aangezien dat allen programma's zijn
zal dat geen probleem zijn voor je muziek films foto ed
capthavoc
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Nou... LeechFTP wordt sinds 16 april 1999 niet meer bijgewerkt. Ik ben benieuwd of dat onder Windows 10 nog net zo goed werkt als onder Windows 7.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@cryofiel
Als het onder Windows 7(2009) werkt zal het onder 10 ook wel draaien. Er zullen vast programma's zijn die onder 7/8.1 draaien en onder 10 niet. Deze zullen of een werkende versie/update krijgen onder 10 of er was altijd al een mogelijkheid dat ze niet meer zouden gaan werken onder 7/8 bij een service pack of update omdat het totaal verlaten software is. Een stuk freeware dat met een ander stuk freeware te vervangen is lijkt me niet de reden om bij een OS te blijven. https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_FTP_client_software Ik zal er eens een vraag over stellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/besturingssystemen/vraag/568484/betaalde-software-waarvan-duidelijk-bepaalde
Als je dat vanuit Windows 7 doet niét:

- Windows Media Center wordt verwijderd.
- Voor het afspelen van dvd’s is aparte afspeelsoftware vereist.
- Bureaubladgadgets worden verwijderd.
- Patience, Mijnenveger en Hartenjagen worden verwijderd. Microsoft heeft een eigen versie van Patience en Mijnenveger gepubliceerd onder de naam “Microsoft Patience-collectie” en “Microsoft Mijnenveger”.
- Als je een USB-station hebt, moet je het nieuwste stuurprogramma via Windows Update of via de website van de fabrikant downloaden.
- Als je Windows Live Essentials hebt geïnstalleerd, wordt OneDrive-toepassing verwijderd en vervangen door de inbox-versie van OneDrive.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dat lijstje de reden dat je niet gaat upgraden? Of bedoelde je wat anders hier.
http://www.goeievraag.nl/cafe/computers-internet/besturingssystemen/vraag/568099/gratis-upgrade-ontvangen-windows-windows
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb Windows 8, behoud ik dan ook gewoon mijn games? Zoals GTA V?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja. Wat je voor de veiligheid kan doen is je save bestand van dat spel kopieren, als deze niet online wordt opgeslagen. Heb je je games op bijvoorbeeld Steam gekocht is er helemaal niks aan de hand. Kan je ze vanaf daar weer installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké! Bedankt, ik markeer je antwoord als beste!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan pas over 35 minuten/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat de vraag anders nog even open. Zullen vast meer mensen wat vragen hier rondom hebben deze week.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+voor correcte antwoord