Waarom kan ik niet Windows 10 downloaden?

Ik wacht nu al de hele dag om Windows 10 te installeren maar als ik bij het "Windows 10 downloaden" programma kijk staat hij de hele tijd op "Ok stuur mij een melding als het klaar is" en bij Windows Update zegt hij dat hij de update niet heeft gevonden, maar als ik kijk bij de updategeschiedenis zie ik dat hij meerdere keren achter elkaar heeft gefaald om het te installeren. (Foutdetails: Code 80070002)
Ik heb al de manier van de opdrachtprompt gebruikt maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand anders misschien een oplossing?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je al opnieuw opgestart?
capthavoc
8 jaar geleden
ik zit er ook op te wachten ik heb dezelfde melding maar nog niet iets gezien van de melding die jij hebt. ik zie wel de map BTwindows en alles lijkt er al te zijn en heb de setup even geprobeerd maar er mist boot.wim of zoiets
in mijn geval
is er al iemand die een echte officieële klaar om te installeren melding gekregen ? ik vermoed dat het echt een systeem is dat je echt op je beurt doet wachten.om de zaak in goeie banen te leiden
en je activatie code ed goed te kunnen ontvangen
wellicht werken ze per land / tijdzone ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat al meerdere keren... ik zal het nu nog eventjes doen, kijken of hij nu wel download...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@capthavoc Ik snap het ook niet zo goed, want op mijn andere twee laptops in mijn huis heb ik Windows 10 deze ochtend al geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://tweakers.net/nieuws/104465/microsoft-zet-tool-online-om-windows-10-update-te-forceren.html Dat even downloaden en proberen
capthavoc
8 jaar geleden
bedankt mr tomaat zal hem gelijk proberen

Het beste antwoord

De "upgrade" wordt in fases uitgerold. In andere woorden; je moet wachten als je Windows 10 wilt installeren via de reservering.

Maar er is een andere manier om Windows 10 (legaal) natuurlijk te installeren. Microsoft heeft een tool beschikbaar gesteld om Windows 10 te installeren. Het werkt prima.

Adres: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb de update ook op deze wijze uitgevoerd.
De eerste keer ging heeeeel langzaam (15% in ruim een uur), heb het toen afgesloten, opnieuw gestart en het was in een half uur gedaan. Zal met de drukte te maken hebben gehad.