Hoe los ik foutcode 8007003 op bij Windows Update?

Ik wil graag van 8.1 naar 10.
Als ik Windows 10 via Update laat downloaden en installeren krijg ik die foutmelding steeds, heb al geprobeerd om bepaalde bestanden te verwijderen en opnieuw te laten scannen maar hielp niets.

Met MCT werkt het helaas ook niet, hier dus ook de foutcode.

Ik wil echt graag upgraden naar Win 10 alleen weet niet meer wat ik nu nog moet doen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Er is een probleemoplosser voor Windows Update beschikbaar waarmee je problemen met Windows Update kunt oplossen. Dit kan het probleem oplossen. Zo niet:

- De Windows update-service stoppen (Start > configuratiescherm > systeembeheer > services> naam > Windows update > Stoppen)

- Tijdelijke update bestanden verwijderen (Start > computer > C: > Windows > SoftwareDistribution > Datastore. Klik dan op de knop vorige. Ga weer naar SoftwareDistribution, ga naar de map download, verwijder alle bestanden en sluit het venster)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik gedaan, helaas alsnog het probleem met foutcode.