Ik wil opstarten,maar dit lukt niet wat moet ik doen?

Ikheb windows 10,ik kon altijd gewoon opstarten,maar nu moet ik steeds een wachtwoord intypen,is erg irritant,krijg wel mijn naam in het scherm,ook gast.wat heb ik fout gedaan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst inloggen, daarna:

Typ in de zoekfunctie, netplwiz, zet vinkje uit, bevestig met wachtwoord.

Bij energiebeheer de slaapstand verlengen of geheel uitzetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
lukt mij niet,wat bedoel je met energiebeheer deslaapstand verlengen of geheel uitzetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Gebruikers moeten naam en wachtwoord invoeren", links daarvan staat een hokje en die moet je afvinken, dan op ok klikken en bevestigen met wachtwoord. Vanaf dan hoef je niet meer in te loggen. Bij Energiebeheer: Wijzig instellingen. Dan kan je het uitgaan van het beeldscherm instellen en ook de slaapstand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
is gelukt,bedankt voor de reactie's
rins