Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe downgrade ik van windows 10 insider build naar de gewone windows 10?

Ik kan de originele productkey niet meer vinden, heb alleen die van de windows insidebuilds nog, maar wanneer ik deze invoer kom ik weer terug in de insider builds...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
964
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is niet de product key, maar de ISO die bepaalt wat voor versie je krijgt. Ik zou zeggen dat je niet de goede ISO op USBstick of DVD hebt gezet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je even de exacte volgorde van versie geïnstalleerd opgeven? Win10 preview (voor de eerste release)
Win10 normal
Win10 insider preiview (10565)
Nu wil je terug naar
Win 10 normal Zoiets?
capthavoc
8 jaar geleden
is die key over genomen van een windows 7 of 8 versie of was het een losse key ? Kan je misschien via systeem herstel terug ? ik weet niet of je de oude windows weer kan herinstalleren met de key voor windows 7 (of 8)
dan normaal te upgraden ? Ik weet dat bij mac OS je lid moet zijn van het "insider beta programma" om updates te krijgen voor de beta kan het zijn dat je je hier misschien voor moet afmelden ?
omdat je anders de update vanzelf krijgt ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Windows Insider built heeft geen license,
het is een test versie van windows 10.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding