Dit staat ergens in het register.
Je kunt ervoor kiezen om dit zelf aan te passen in het register (regedit opstarten), en dan de volgende sleutel (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\DisplayVersion ) aan te passen met de volgende waarden:
0 = Verberg watermerk
1 = Geef watermerk weer.

Is link, en als je niet precies weet wat je doet kun je hiermee (per abuis) wijzigingen in je systeem aanbrengen waardoor deze niet meer opstart.

In plaats daarvan kun je op deze site (http://www.eightforums.com/tutorials/44414-windows-8-edition-build-version-watermark-desktop.html) een bestandje downloaden (Bovenste voor uitschakelen, onderste voor inschakelen), waarmee de juiste aanpassing wordt uitgevoerd. Als je dit download en uitvoert, wordt de aanpassing doorgevoerd.

Alles wat je dan nog moet doen, is je computer een keer herstarten. Het watermerk zal dan verdwenen moeten zijn.

Succes!