hoe installeer je windows 10 zonder toetsenbord?

Ik wil nu een lege pc kopen, maar moet nog even een paar dagen wachten op mijn toetsenbord, is het mogelijk de product key zonder toetsenbord in te vullen, of kan ik deze ook overslaan en later invullen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is zeker weten mogelijk met de nieuwe online verificatietechnologie. Zie voor de uitleg deze link: http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2015/33/schone-installatie-windows-10-kan-zonder-productsleutel N.b: of het zo verstandig is om 10 te installeren daar kunnen we over twijfelen. Ik heb er zelf slechte ervaringen mee en hoor ik weinig goeds van anderen. Toegevoegd na 2 minuten:
Het is alleen wat ingewikkelder dan gewoon met het toetsenbord invoeren Bronnen:
- http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2015/33/schone-installatie-windows-10-kan-zonder-productsleutel

Antwoorden (2)

Helaas is dit niet mogelijk, voor de gehele installatie van windows 10 zal je wel een toetsenbord MOETEN hebben, of je schakelt op een of andere manier schermtoetsenbord in.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan wel, Windows kan een .xml bestand lezen als een antwoordenblad. De zogenaamde 'unattendend.xml'. Als je dit invult en je dit bij de bestanden van je usb zet dan leest Windows automatisch de antwoorden die je wilt en vraagt Windows niks aan je!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt alleen wel een toetsenbord nodig om deze .xml file te maken...