Wat is foutmelding 0x8004FF91 bij Windows 7?

De installatie van Microsoft Security Essentials wilt niet lukken, er wordt foutmelding van 0x8004FF91 weergegeven? Wat wil dit nou eigenlijk zeggen, hoe kan ik het oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe meer tijd ik in dit probleem steek hoe meer ik op de gedacht komt, dat het wel een heel interessant probleem is. En als ik dat vind dan vinden andere MSCA dit waarschijnlijk ook. En waarschijnlijk heb je voor dit probleem een MSCE nodig. Laat ik het zo zeggen MS heeft nog geen standaard oplossing. Dit is een foutmelding waarvan de programmeurs hoopte dat die nooit zou voorkomen.

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat u problemen ondervindt bij het installeren van Microsoft Security Essentials. Gewoonlijk komt dit omdat er andere beveiligingsprogramma's zijn geïnstalleerd of omdat er een aantal voorwaarden ontbreken. Om u bij deze problemen te helpen, kunt u de instructies volgen. Aangezien u uw computer opnieuw moet opstarten, kunt u deze pagina het best afdrukken of toevoegen aan uw favorieten. (Bron uit link gehaald)

Als je al meerdere antivirussen hebt, dan raad ik je niet aan om Microsoft Security Essentials (MSE) erbij te doen, want dat trekt elkaar aan en verminderd te beveiliging en loop je meer kans op virussen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb juist geen antivirus meer, ik had gister al verwijderd en nu dacht ik probeer ff van Microsoft om te zien hoe het zou reageren of wat virussen zou ontdekken misschien die Norton misliep, maar de installatie lukt toch niet...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als u alles heeft geprobeerd heeft wát er in de link staat, maar zijn alle updates geinstalleerd? Misschien moet je eens via een andere bron mse downloaden hierbij de probleem waarbij het misschien opgelost kan worden : http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=101146 Hier heb ik ook iets waardoor je het kan installeren (download mse via fillehippo):http://filehippo.com/download_security_essentials_vista/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb de foutcode op gezocht en er is geen standaard oplossing hiervoor. Dus er is meer achtergrond informatie nodig. Omdat gaat over security en anti-virus gaat en dat dit een zeer stevige uitdaging is mijn advies om dit probleem op te laten lossen door een MS specialist of door MS zelf. Waarschijnlijk is MS interesseert om dit probleem op te lossen. Want dit is een uitdaging die waard is om uit te zoeken. Aan de ene kant is dit slecht nieuws. Aan de andere kant zit er een gat in MS en met beroep op garantie kun je MS vragen om het op te lossen voor niets. Omdat je met deze foutcode niet verder komt is de weg of er omheen werken, dus de andere problemen eerst op te lossen of afgaan op.