systeemherstel windows 10 duur al 24 uur. klopt dat wel?

Hij staat al in iedergeval sinds vanmorgen op " uw Windows-bestanden en -instellingen worden teruggezet. Een ogenblik geduld. Het register herstellen...".

Als dit niet klopt, wat moet ik dan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3K
capthavoc
7 jaar geleden
Tja er valt niet veel anders te proberen dan maar opnieuw op te starten
daarna maar verder zien.

Het beste antwoord

Nee, dat klopt niet. Ik heb persoonlijk al op ontelbaar veel computers systeemherstel uitgevoerd. Dat duurt NOOIT zo lang. Mijn vermoeden is dat de harde schijf slechte clusters heeft. Ik ben er bijna zeker van dat u nog een "gewone" harde schijf in uw computer zitten heeft en geen SSD. Er zit niets anders op dan het systeemherstel te onderbreken. Test daarna de harde schijf grondig. Windows hoeft hiervoor niet op te starten. Je kan de harde schijf testen met de Ultimata Boot CD. Zelf gebruik ik meestal Hdat2 of Vivard.
http://decomputer.be/boot-disk-ultimate-boot-cd/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb geen bootdisk gebruikt, maar wel mijn gehele computer teruggebracht naar de aankoopstatus. Dat is uiteindelijk ook goed gegaan. Dank voor uw antwoord.