Wat is een leuk spel voor een meisje van 16? :$

Wat is een leuk computerspel voor meisjes van mijn leeftijd, ik verveel me vaak, alstublieft geen bloed en alles :$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

the sims 3? lijkt mij wel leuk voor meiden plus ik zie veel meiden er plezier mee hebben, huisje boompje beestje starten, eigen huis inrichten en trouwen haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het eeuwenoude, allom gerespecteerde Patience.

Voor iedere leeftijd en zwaar verslavend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rollercoaster tycoon! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen is anders, dus je moet zelf bepalen wat leuk is of niet~ als je je echt verveeld, kun je 'IMVU' eens proberen. leuk chatprogramma, komt veel verschillende mensen tegen, en lekkr chatten is nooit saai, toch?

als je een écht spelletje zoekt, moet je 'Minecraft' maar eens opzoeken. is helemaal verslavend als de groep waar je altijd mee speelt een channel bij ventrilo of Skype heeft~