Kan je bij de Sims 3 mensen inhuren voor je tuin ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.1K

Antwoorden (4)

misschien als je een uitbreidingspakket kan downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, gewoon op je telefoon klikken, en dan naar 'diensten' en daar moet het dan wel bij staan ;)
Succes ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kan je nog geen tuinman bellen, heb ik eigenlijk nog niet gezien bij de sims 3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou ff voor je kijken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet.
Je hebt bij de Sims 3 geen tuinman nodig toch? Alleen voor je moestuin misschien.. Maar daar kan je vaardigheden in behalen dus zou ik zelf doen als ik jou was ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kan geen helaas geen tuinman inhuren. Wat je wel kan doen is een sprinkler kopen, deze houd je planten goed. Ik meende ergens wel een cheat te hebben waardoor je planten niet doodgaan. Zal het even voor je zoeken.