waarom start gta san andreas niet op?

hoi
ik heb Grand Theft Auto San Andreas net geïnstalleerd maar als ik hem wil opstarten krijg ik een dialoog venster dat er zo uitziet zoals hier benenden.
help mij aub want ik wil dit spel echt graag spelen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er zijn een paar dingen die je kunt doen zover ik heb gelezen ;)

* Probeer GTA SA af te spelen met administrator rechten.
* Probeer om je antivirus uit te doen of enig ander iets dat een service laat lopen(CD/DVD Mounting Software)
* Probeer een NoCd crack erover heen te plakken in de directory
* Speel af in een compatibility mode

Dit is zover ik heb kunnen lezen en ik zelf kan bedenken,
Succes!