GTA san andreas fout? (zie beschrijving)

als ik bij hoofdmenu > options > beeld > en als ik dan op advanted klik, sluit het spel en opent het venster "rapport verzenden" of "wild u gta_sa.exe beïndigen"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja.
Tenminste als ik dit zo lees. Eigenlijk ligt het iets subtieler, namelijk dat het spel niet goed overweg kan met je computer. Wat GTA op dat moment misschien probeert te doen is uit te vogelen wat je PC precies allemaal kan, bijvoorbeeld qua videokaart. Als je daar nu de verkeerde drivers van hebt geinstalleerd, dan gaat GTA aan de hand daarvan verkeerde dingen doen en leidt dit tot je crash. Vaak kan je dit dan oplossen door de nieuwste drivers van je video kaart (en ook geluidskaart) te installeren en kijken of er een patch van GTA op de website van de fabrikant is.
Ik ga hierbij wel van uit dat je PC voldoet aan de minimum eisen die GTA stelt. Deze staan wel ergens op de doos of in de handleiding.