Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

GTA san andreas fout? (zie beschrijving)

als ik bij hoofdmenu > options > beeld > en als ik dan op advanted klik, sluit het spel en opent het venster "rapport verzenden" of "wild u gta_sa.exe beïndigen"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
586

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja.
Tenminste als ik dit zo lees. Eigenlijk ligt het iets subtieler, namelijk dat het spel niet goed overweg kan met je computer. Wat GTA op dat moment misschien probeert te doen is uit te vogelen wat je PC precies allemaal kan, bijvoorbeeld qua videokaart. Als je daar nu de verkeerde drivers van hebt geinstalleerd, dan gaat GTA aan de hand daarvan verkeerde dingen doen en leidt dit tot je crash. Vaak kan je dit dan oplossen door de nieuwste drivers van je video kaart (en ook geluidskaart) te installeren en kijken of er een patch van GTA op de website van de fabrikant is.
Ik ga hierbij wel van uit dat je PC voldoet aan de minimum eisen die GTA stelt. Deze staan wel ergens op de doos of in de handleiding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding