Met welke knop voer je in FIFA09 een skill-move uit? Op het toetsenbord dan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit zijn er een ''paar'':

Running Tricks:
While running with E, release E and hold (+) LShift and quickly press Direction keys sequentially (,).

360 left: LShift + Back, Up, Forward
360 Right: LShift + Back, Down, Forward
Lane Change Left: LShift + Forward, Up
Lane Change Right: LShift + Forward, Down
Step Up Left: LShift + Down, Up
Step Up Right: LShift + Up, Down
Ball Lift: LShift + Forward, Back, Forward
Step Over: LShift + Forward, Forward OR LShift, LShift
Heel to Heel: LShift + Back, Forward
Rainbow Left: LShift + Down, Back, Up (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Rainbow Right: LShift + Up, Back, Down (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Step Over & Roll Left: LShift + Forward, Back, Up (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Step Over & Roll Right: LShift + Forward, Back, Down (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Signature Move Left: LShift + Forward + Down, Up (C. Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Torres,Ibrahimovic, Joaquin, Figo...)
Signature Move Right: LShift + Forward + Up, Down (C. Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Torres,Ibrahimovic, Joaquin, Figo...)
Rabona: LShift + Back, Up, A [@90’] (Can’t perform by me )
Blanco Bounce: Home (Never Tried : s) [Pressing the right stick with GP]

Voor meer moves check mn linkje