Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik mijn NAT type op open?

ik heb een xbox 360 maar kan niet iedereen joinen. ik heb inmiddels door dat het komt doordat ik mijn NAT type op strict heb staan.

informatie over mijn internet.

ik heb internet van KPN.


PS: als ik test connection doe dat krijg ik naar het testen een ! met een geel rondje er omheen tussen network en internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
800

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

al je googled op my ip krijg je je IP adres.
Als je dat kopieert in de balk waar je een site in typt kom je op de site van je router. Daar moet je even rond zoeken (verschilt per router) maar je kan daar ergens je UPnP veranderen. Deze moet aan staan, waarschijnlijk is hij uitgeschakeld. Als dat niet werkt moet je er achter zien te komen welke routeer je hebt en dan op youtube een tutorial opzoeken. gewoon zoeken op "Open NAT type Xbox " en dan de naam van je router...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij KPN routers werkt alleen UPnP aan zetten niet. Je zult ook moeten port forwarden.

Het is aardig lastig als je het nog nooit hebt gedaan. Ik zou je misschien kunnen helpen via Teamviewer.

Toegevoegd na 38 seconden:
Als je dat wilt, stuur me even je gegevens via een privé bericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding