Mijn Minecraft loopt vast als ik hem opstart. Hoe verhelp ik dit?

Ik heb dit alleen als ik de mod Single Player Commands gedownload heb. Ik download mijn mods via de McPatcher, en ik heb niet de officiële versie van Minecraft, maar de MinecraftSP (die het verder erg goed doet!) Ik heb Single Player Commands hier gedownload: http://www.minecraftforum.net/topic/94310-124-single-player-commands-v321-official-download/ Hopelijk kan iemand me helpen!

Toegevoegd na 1 uur:
@

Toegevoegd na 1 uur:
@zyro Hij deed het wel eerst, maar een keer laggte me pc zó hard, dat ik op het aan/uit knopje heb gedrukt en zo opnieuw heb opgestart. Sindsdien heb ik het probleem!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
6.8K

Antwoorden (1)

heeft hij het wel gedaan voordat je een mod hebt gedoawnload?

zo ja; verwijder je .../APPdata/Roaming/.minecraft map

pas wel op, dit zal je safegames (singleplayer) ook verwijderen. als je die wilt bewaren eerst opslaan

- minecraft weer opstarten, zal nu een gloednieuwe map maken.
- download de Modloader. dit is zeer belangrijk. *beina* alle mods gebruiken dit, en zullen niet werken zonder
- sla je APPdata/Roaming/.minecraft tijdelijk op in een apparte map voor de zekerheid. als er iets foutgaat
- probeer nog eens je mod te downloaden

~ als het nog niet werkt, is er een probleem met de mod, daar kun je vrijwel niks aan doen, alleen even melden en hopelijk is het snel gefixed. gewoon weer je /APPdata/Roaming/.minecraft map verwijderen, en die tijdelijk opgeslagen hebt gebruiken.