Hoe kun je minecraft gratis en online minecraft spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (5)

http://www.minecraft.net/classic/play
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download MinecraftSP, dan kan je gratis minecraft spelen.

Als je hiermee op multiplayer wilt moet je cracked, of offline servers zoeken (ja het heet offline)
een voorbeeld van offline server: banjocraft
Jaspro101
11 jaar geleden
speelminecraft.nl

Gebruik in tenminste;

Lekker Minecraft in je eigen browser spelen, met multiplayer functie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik hamachi en download minecraftfreelauncher. Als je dan een server op wil moet je wel effe het hamachi code weten maar op meeste servers staat het op de site. En dan verbind je je zelf met die server en je kan joinen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaspro101
11 jaar geleden
je hoeft niet per se hamachi te hebben, elke server kan op offline gezet worden, ook die op een hosting of die bij jou thuis als je een poort open hebt staan
Ik heb nu zelf mc gekocht, maar daarvoor gebruikte ik mineshafter. Met deze client kan je op bepaalde servers spelen. De site heeft ook een eigen server list waar je verschillende servers op kan zien.
Ook een mooi iets aan mineshafter is dat je skins en capes kan gebruiken.