weet iemand een goede minecraft server? waar ik gratis online kan spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.6K

Antwoorden (6)

Deze kun je van piratbay downloaden dit is echter wel illegaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je wat aan het volgende:

http://www.xtremetop100.com/minecraft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IP:77.246.181.40:25566
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minecraft online spelen is (voorzover ik weet) altijd gratis (Mits je internet hebt...). Maar als je bedoeld zelf een server maken moet je het server bestand van minecraft.net downloaden en dan port forwarden (Ik zou op youtube kijken).
Je kan ook het programma hamachi gebruiken dit is wat slomer maar veel makkelijker, Of je kan een bukkit server nemen... Maar daar moet je ook port forwarden...
Als je eentje zoekt waar je op kan spelen die niet van jou is kijk dan gewoon even op sites.
Hieronder staat mijn favoriete site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat u bedoelt, dat u helemaal gratis kan spelen op een server. Dit is mogelijk.
Echter heb ik het spel wel gekocht, maar hier voor gebruikte ik het programma Mineshafter.
Dit is een free minecraft client, wel is het aantal servers voor f2p beperkt, maar er zijn er genoeg en ik raad je mijn favoriet aan ( waar ik overigens nog steeds op speel ondanks het kopen van minecraft ).

De server ip is: play-mc.scripthen.net

En de client site is: mineshafter.appspot.com

Hopelijk helpt dit u en kan ik u verwelkomen op de server die 24/7 draait en ook zeer chille mensen heeft.

P.S.

Als u eenmaal hebt gejoined, zou u dan kunnen wachten met het joinen van een faction ( een groep op de server er zijn er veel ) en als u geluk hebt is een persoon lulzmirja ( zo ongeveer die naam ) online.

Zeg dan gewoon dat u door mij ( deadrag3 ) bij de faction Rcover wil komen.

Dan bent u er van verzekerd dat u een mooie plek heeft om te bouwen en ook aardige mensen die je graag helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://minerealm.com/ Je kan hierop gratis online spelen als je het spel gekocht hebt.
Heb je het niet gekocht kan je niet online spelen. Tenzij je zelf een bukkit site hoste. Maar dit is meestal niet het geval.