Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het krantenmeisje weg bij de Sims 1? Ze loopt alleen maar in mijn tuin.

Ze loopt steeds in mijn tuin, en ze legt geen kranten meer neer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
922

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sla eerst je spel op voordat je dit doet, voor het geval als er iets fout gaat.

Druk op CTRL, Shift en C. Dan krijg je linksboven een balkje waar je dingen kan intypen. Type daarin: move_objects on en druk op enter. Klik daarna op het meisje en druk op de delete knop op je toetsenbord. WAARSCHUWING: Je kunt meerdere dingen verwijderen en verplaatsen die normaal niet zouden kunnen, maar verwijder je brievenbus niet! Als je die verwijderd krijgen je sims geen post meer en bestaan ze dus min of meer niet meer.

Om de cheat (move_objects on) weer uit te zetten druk je weer op CTRL, Shift en C, type je in: move_objects off en druk je weer op enter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit ze opgesloten. Geen uitgang naar de straat of iets dergelijks. Dat had ik altijd met de hond. En anders kun je misschien met haar praten en haar wegsturen? Probeer anders een bepaalde uitgang te maken naar de voortuin, en muren te verwijderen. Misschien lukt het dan? Of ze vind je tuin gewoon heel mooi hahaha, succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding