Neopets flash games werken niet bij mij?

Bedankt dat je op mijn vraag klikt. Hopelijk kun je mij helpen.
De Neopets games werken namelijk niet bij mij.
Als ik op speel klik, vernieuwt hij de pagina alleen.
Dit is zo bij elke game. Ik gebruik een laptop en heb als het goed is Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4K

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat je flash niet up2date is. Dit kun je checken op de website van Adobe (zie link)

Ik raad je Google Chrome aan. Deze update flash automatisch:)!
Als de games helemaal niet openen kan het zijn dat je alle popups blokkeert. Dit kun je aanpassen in de instellingen van je browser en je kunt hier ook popups van afzonderlijke websites toevoegen als 'accepteren'.
Aangezien ik niet weet welke browser je gebruikt kan ik niet stap voor stap vertellen wat je moet doen om de popups te accepteren voor deze site en/of hoe je flash kunt updaten. Dat laatste kan sowieso via de site van Adobe (zie link)