mijn toetsenbord heeft vertraging?

na het intoetsen van een letter verschijnt hij na 2 seconden op het beeldscherm

Toegevoegd na 6 dagen:
mijn pc is in goede staat, geen virus of zo en 3 jaar oud. hoe kan ik die vertraging oplossen? welke instellingen moet ik uitvoeren (in het engels) en hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

dat is geen vraag?

Als dat in alle toepassingen gebeurt is het de hoogste tijd voor een grondige virus/spyware scan, of zelfs een herinstallatie van je computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je even bij je instellingen kijken. Bij een Apple computer kan je dit bij de systeemvoorkeuren oplossen. Weet niet of dat met andere computers ook zo is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dit:
Start, configuratiescherm,toegankelijkheid,wijzigen hoe het toetsenbord werkt, alles wat aangevinkt is weghalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je computer is zo oud en verlept dat dit het moment is om een nieuwe te kopen. Als je net een nieuwe hebt moet je misschien drivers updaten of inderdaad iets aan je instellingen doen.