Sims 3 bovennatuurlijk, hoe krijg ik die zombies uit mijn tuin!? En hoe kan je een uitbreidingspakket uitschakelen?

Ik heb Sims 3 bovennatuurlijk (Supernatural) geïnstalleerd op mijn pc. Maar nu komen de hele tijd van die irritante zombies in mijn tuin, hoe krijg ik die weg? En als ik nou een keer zonder één van de uitbreidingen wil spelen, kun je die dan uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.2K

Het beste antwoord

Ik heb Sims3 Supernatural nooit gespeeld, maar wel Studentlife. Misschien werkt het volgende: Druk op Ctrl + Shift + C en typ vervolgens in het balkje die linksboven verschijnt: move_objects on

Waarschijnlijk kan je dan in de koopmodus de zombies selecteren en verwijderen door op delete te drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor zover ik weet kan je de zombies niet weg krijgen. Heb ook al eens gehad dat ze in het huis van me Sims kwamen, kon er niks aan doen.

Wat betreft het uitbreidingspakket, deze zal je gewoon moeten verwijderen van je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,

Allereerst, welke uitbreiding zou je niet mer willen spelen? Je bent niet verplicht om gebruik te maken van de betreffende accessoires die de uitbreiding je geeft.
Maar anders moet je echt alles verwijderen en weer opnieuw installeren op de juiste volgorde:
- De Sims 3
Daarna eerst gaan patchen anders krijg je een foutmelding en wil de installatie van vervolgdelen niet meer verder lukken)
- De Sims 3 Wereldavonturen
- De Sims 3 Luxe accessoires
- De Sims 3 Ambities
- De Sims 3 Supersnelle accessoires
- De Sims 3 Na Middernacht
- De Sims 3 Buitenleven accessoires
- De Sims 3 Levensweg
- De Sims 3 Buurtleven accessoires
- De Sims 3 Beestenbende
- De Sims 3 Slaap en badkamer
- De Sims 3 Showtime
- De Sims 3 Katy Perry Pakt uit
- De Sims 3 Diesel Accessoires
- De Sims 3 Bovennatuurlijk

Voor wat betreft de laatste uitbreiding. Ik heb deze ook.
Waarom wil je de zombies uitzetten? Omdat ze je planten opeten? truukje daarvoor is een hek om je moestuintje zetten en de toegang te blokkeeren voor iedereen behalve jijzelf. De kans dat ze binnen komen is daarmee gering.

Wil je ze echt niet meer hebben dan kan je een zombieloos.package downloaden en die moet je dan in de "mod" map zetten (soms moet je die zelf even maken.
zie onderstaande 2e link.

Maar ik heb dat even geprobeerd, maar wilde ik mijn levenswens vervullen was het toch wel handig om ze wel in het spel te houden. Dus ik persoonlijk heb gekozen voor het tuinhekje en de minieme kans op bezoek. Maar zombieloos blijft een pakket dat je kan vergelijken met "cheaten" en er zijn ontzettend veel cheats te vinden voor de Sims 3.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allereerst kan je de optie voor zombies uitschakelen zodat er geen nieuwe zombies door het spel worden aangemaakt. Met de erwtenschieter is het gemakkelijker om zombies te verjagen, maar het is dus niet noodzakelijk om zombies te weren van je kavel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De erwtenschieter??? Waaromheen ik die nog niet ontdekt? Lijkt me hartstikke grappig :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is zie het al, is premium materiaal. Ik heb de niet. Dat is nou jammer :-(