Minecraft betaald en Minecraft niet betaald met elkaar online spelen?

Ik heb Minecraft gekocht 6€ voor op iPad. dan kon je opslaan maar mijn broertje wilt met mij samen spelen maar hij heeft een waar je niet kan opslaan. kan ik dan nog met hem samen spelen of moet hij de echte kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
peterjbruins
11 jaar geleden
Probeer het gewoon...... -_- of heb je het al geprobeerd en lukt het niet?
je kan het ook zelf proberen dat hoeven wij niet voor je te doen Toegevoegd na 20 seconden:
haha dit had een reactie moeten zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak voortaan maar 1 vraag aan

Antwoorden (1)

Jullie moeten allebij dezelfde versie hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Want?