Hoe maak je een bukkit server (portforward) met Arcadyan ARV7519?

Ik heb al op youtube gekeken hoe je moet port forwarden.
Maar ik weet hoe je je ip kan vinden , ik weet het uit mijn hoofd.
Maar ik heb al mijn stappen gedaan, maar tussen mijn lijst staat geen ´Minecraft Server´ en ik heb de poortnummer in gezet, want dat is 25565.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Heb je de pagina al gevonden die ook op de bijgevoegde afbeelding staat?

Je moet daar dus bij LAN ip je LOKALE ip invoeren (begint waarschijnlijk met 192.168), die zie je wanneer de in cmd 'ipconfig' typt.
Bij lan port en public port moet je BEIDE 25565 invullen.
dan nog vinkje zetten bij enable en dan configure.

Als je dan met die server wilt verbinden, gebruik je een ander ip dan het LOKALE ip, nl het Externe ip (begint NIET met 192.168).
die vind je op een website als http://www.watismijnip.nl/
Plaatje bij antwoord