Hoe installeer je the sims 3 op windows 8 en windows 7?

Heei,
Mijn vriendin heeft sinds kort The Sims 3 Starterspaket maar ze krijgt het niet gedownload op haar computer zal het komen doordat ze Windows 8 heeft want we weten niet als het wel kan op Windows 8 ze heeft ook nog een Windows 7 computer maar daar krijg ze het ook niet op geïnstalleerd.
Weet iemand hoe het komt en als je het wel kan installeren op Windows 8 en Windows 7?
Zet het maar bij de reacties! :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat weet ik niet precies

Antwoorden (1)

Als je de het gedownload hebt (ik hoop legaal), dan moet je naar het bestandje setup of autorun zoeken, vanaf daar zal je de instructies op het beeld moeten volgen en er zelf wel uit komen. Als je het spel fysiek hebt gekocht, moet je de dvd in je PC doen en start hij als het goed is al automatisch op.

Toegevoegd na 24 seconden:
Gebeurt dat niet dan moet je op de dvd naar dat bestand zoeken.