World of warcraft banned! For no reason! Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb sinds 2012 geen world of warcraft meer gespeeld! Nu blijkt uit vorige e-mails dat mijn account is gelocked. Nu heb ik mijn account ge-unlocked en zie ik tot mijn verbazing dat ik gebanned ben.. Zou dit terug gedraaid kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit in minecraft ? XD

Antwoorden (2)

Blizzard stuurt je geen emails dat je account gelockt is als je al een tijdje niet meer hebt gespeeld.
Waarschijnlijk heb je op een nep email geklikt, door daarna in te loggen heb je je account gegevens weggegeven aan iemand anders.
Nu ben je uit je eigen account gelocked denk ik.
Heb je de mail nog die je hebt gekregen? kijk eens heel goed wat de website naam is, de enige echte login site is http://eu.battle.net/wow/en/
Alle andere links zijn nep.

Toegevoegd na 1 minuut:
je zou kunnen proberen om via deze pagina je account terug te krijgen: http://eu.battle.net/en/security/help
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Allereerst dank voor de reactie!
De e-mails komen van noreply@blizzard.com en ze verwijzen door naar de oifficeele website. De optie 'Help, I got hacked!' heeft helaas niet geholpen.. Na het wachtwoord te hebben veranderd blijf mijn account/game banned..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Informatie:
World of Warcraft Cataclysm BANNED ( rode letters )
Account Banned You are unable to access this page because this license is banned, locked, or suspended.
Ritsuka
10 jaar geleden
is het niet gewoon omdat je geen prepaid meer hebt? kan mij vaag herinneren dat er bij dan ook suspended stond als het op was
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat alleen Banned in rode letters bij het spel Cataclysm.. Zou wel raar zijn als er geen prepaid meer betreft!
Ik heb WoW nog niet hergeinstalleerd omdat ik eerst wil weten of het de moeite waard is in verband de status 'banned'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inmiddels een ticket gestuurd en ga het antwoord afwachten! In ieder geval bedankt voor de hulp :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is echt nep. ondanks de @blizzard.com. Bekende truc, heb er ook een paar in mijn trash zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1549390886 How can scam mails have "noreply@blizzard.com"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je inlogt op je account kan je gewoon checken en zie je dat je character frozen is, zoals normaal.
Je zou ook nog altijd een ticket naar blizzard kunnen sturen.
Hier kun je jouw problemen in aangeven.
Je hebt alleen wel een bewijs nodig dat je een echt persoon bent en 18 jaar of ouder bent. ( een foto van je ID of rijbewijs opsturen)

Ook zullen ze niet meteen reageren na het verzenden van de ticket.

Ik hoop dat dit heeft geholpen.

https://eu.battle.net/support/en/help/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inmiddels een ticket gestuurd en ga het antwoord afwachten! In ieder geval bedankt voor de hulp :)