kun je oudere xbox games op een xbox 360 spelen ?

Domme vraag misschien
maar ik heb dit systeem net
ik zie wel op sommige games xbox 360 only ,dus dat zou inhouden dat je games van de voorloper van xbox 360 ook kunt spelen ?
en heeft dat nog beperkingen (geen online mogelijkeid o.i.d ?

capthavoc
10 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
alleen als het geen xbox360 only game is

Het beste antwoord

Ja, je kan een behoorlijk aantal spelletje van de originele Xbox spelen op de Xbox 360. Voor de volledige lijst en de beperkingen zie bron.
En Xbox 360 only betekent dat dit spel alleen voor Xbox 360 is uitgekomen (dus niet voor bijv. Ps3 of Wii).

Mvg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Thnx mooi volledig

Andere antwoorden (1)

Ter toevoeging; sommige games verschijnen in lijsten van werkende games maar hebben serieuze mankementen. Wikipedia heeft een lijst waarbij ze ook noemen wat wel en niet werkt. Zie de link.