Ik kan niet inloggen met minecraft?

Hallo, Ik kan geen minecraft meer spelen, als ik inlog staat er dit: Sorry, but we couldn't connect to our server. Please make sure that you are online and that Minecraft is not blocked. Ik vind dit heel erg vervelend. Ik speel altijd minecraft, ik heb ook een eigen server. Maar ik krijg dit. Het licht niet aan mijn Firewall of aan mn internet, Want het hele huis heeft wel gewoon internet, Kunnen jullie mij helpen? Dankje wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.1K

Antwoorden (5)

De mojang servers kunnen er uit liggen. Wat je ook kan proberen is Minecraft opnieuw downloaden (Ik heb dit zelf nooit gehad dus ik weet ook niet of het werkt)

Als het werkt.
Alstublieft :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je Minecraft al geupdated naar 1.8?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Controleer je internet, je antivirus en/of deselecteer je proxyserver (zet hem desnoods weer aan)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk op minecraft.net of er problemen zijn is dat niet zo? vraag dan je wachtwoord opnieuw aan. probeer zoveel mogelijk dingen die je kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ken je Heartbleed? Toen was de openSL beveiliging ofzo kapot dus toen trokken ze bij Mojang alle stekkers eruit, voor de veiligheid. gewoon wachten, anders weet ik het ook niet meer