hoe kan ik op bo2 voor ps3 een mod menu erin zetten ?

Op youtube staan er veel onzin video's.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.5K

Antwoorden (3)

hiervoor zou de ps3 gekraakt moeten zijn en heeft u een usb nodig die black ops 2 ook kraakt die is niet verkrijgbaar en alle video's op youtube zijn dus nep en op de computer gemaakt.

kortom het is niet mogelijk om een mod menu op een ps3 te krijgen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De files of de ''dingen'' op Youtube zijn pure virussen, maar sommige video's kunnen wel echt zijn.

Je playstation 3 moet omgebouwd zijn.

Er wordt wel bijna altijd een USB Stick gebruikt om hem een ''mod'' te geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet eerst je PS3© jailbreaken,
om dat te doen moet je of op 3.55 zitten of eronder.

Maar ik denk dat je dat al weet.

Er zijn veel mod menu's en ook veel met virussen erin.
Ik ben ervan overtuigd dat deze goed is en werkt.

Je hebt wel een usb nodig om het te kunnen starten