waarom loopt mijn pc steeds vast als ik cod 2 mp doe?

Mijn pc is net van de monteur terug gekomen.. helemaal up to date. Dus ik wilde Cod 2 multiplayer spelen maar toen bevroor mijn PC en moest ik hem helemaal opnieuw opstarten. Videokaart is goed, geen oververhitting niks mee aan de hand. Ik heb windows 7 en ben ten einde raad.. wie o wie kan mij alsjeblieft helpen? ik zoek al maanden naar een oplossing.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Kijk of je je drivers kan updaten. Check of op je koeler niet te veel stof zit. Kijk of er geen virussen op je pc zitten.

Toegevoegd na 30 seconden:
of vervang je cmos batterij ( weet niet of dat werkt maar je kan het proberen!)