Zijn er betaal-download sites voor games?

Vroeger kocht ik wel eens PC games via Gametron, daar kon je de games legaal downloaden tegen een betaling. Nu bestaat die site niet meer en heb je diensten als steam, origin. Maar zijn er nog andere diensten, ik weet dat je via mediamarkt ook bepaalde games meteen kunt downloaden na het gekocht te hebben maar dat werkt niet bij mij.

Ideeën, advies en tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

probeer steampowerd.com eens

Toegevoegd na 24 seconden:
powered.com
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraagsteller zegt dat hij steam al kent. Voor hem is dit antwoord dus waardeloos.
Je hebt ook Good Old Games www.gog.com
Die hebben meer de focus op de oudere klassiekers, die zijn ook niet zo duur.
Ze hebben ook een aantal nieuwe spellen.

Wat ik bij die site fijn vind is dat ze oude DOS spellen en windows 95/98 spellen werkend hebben gemaakt voor nieuwe pc's.
Ritsuka