Kan ik de taal van de Sims 4 in het Nederlands instellen als de verpakking van de cd-rom in het Frans is?

Ik heb via internet de Sims 4 gekocht, het fysieke spel. Dus echt de cd-rom die je kn de computer steekt om te installeren. Nu is de verpakking in het Frans.. In vraag me dus af of ik de taal van het spel alsnog in het Nederlands kan instellen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
8.4K

Antwoorden (2)

Ja dit is mogelijk. Je hebt hier wel een origin account voor nodig. Op deze(zie bron) pagina zie ze een uitleg hoe dat moet. Het is wel in het Engels dus ik hoop dat dat geen probleem is. Veel speelplezier!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dit kan. Ik denk dat je dan wel een Origin account nodig hebt.