Waarom kan ik me niet aanmelden met mijn origin account op de EA fifa 15 server?

Ik heb sinds kort Fifa 15 en wou graag online spelen dus ik probeerde me aan te melden met mijn Origin account, maar ik krijg steeds een foutmelding. Dan staat er ‘‘Aanmelden momenteel niet mogelijk. Voor meer informatie ga naar help.ea.com", weet iemand hoe dit komt of hoe ik het kan oplossen? Ik speel trouwens op een Xbox One!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Gister was er een storing bij Electronic Arts. Verwacht maar dat dit vaker gaat gebeuren tijdens een game. EA is niet heel sterk.
Succes met je team.