hoe kan ik een subdomain krijgen dat redirect naar ip:port?

Hey mensen,

Ik heb ondertussen een minecraft server.
Maar onze host ondersteund geen subdomain voor onze server.
Ik zou graag een domain willen zoals: "mijnnaam.bedrijf-of-andere-naam.com, .net,...
en dat zou moeten verwijzen naar: 184.164.130.139:37005

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: "ondersteund geen" is fout, moet "geeft niet" zijn...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik heb ook een server en ik heb sinds binnenkort een letter ip via: No-Ip.com .
Gewoon ff een accountje maken als je dan iets hebt van [ ].com moet je dat overslaan dan kom je bij je account pagina druk op "Add a Host" vul in wat de link moet zijn kies je gratis domein (helemaal onder aan de lijst) laat alles met rust een vul alleen je ip in en druk dan op Add Host
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit klopt niet echt, dit verwijst niet naar een specifieke poort namelijk, en het is geen letter ip (dat bestaat niet, nou ja, ipv6 bevat letters), maar een domeinnaam.