Hoe fix ik de errors van call of duty black ops zombies op iOS?

Op me iPod en iPad krijg ik rare witte flakken en geen kleuren, terwijl dit altijd goed was. Zo ziet het eruit:

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik ben er bang voor dat er momenteel NOG geen oplossing is voor dit probleem. Veel mensen hebben er last van. Het schijnt voor te komen vanaf versie 1.3.3 op apparaten die draaien op iOS 8. Dit soort grote updates van besturingssystemen hebben vaak enorme impact op apps. Het probleem ligt niet in jouw handen, het is aan de ontwikkelaar van de game om een patch uit te brengen die de game compatible maakt voor jouw iOS versie.

In dit geval kun je in principe twee dingen doen:
1) Wachten tot de ontwikkelaar dit probleem oplost (patch)
2) Je geldt terugvragen bij Apple