Hoe activeer ik de China Rising dlc op ps3?

Ik heb battlefield 4 gekocht en daar zat de dlc China Rising bij. Ik heb in de playstation store de code ingevoerd en het gedownload. Maar als ik in battlefield 4 ga zegt hij dat ik de dlc niet heb. Hoe activeer ik de dlc dan in battlefield 4?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als het goed is krijg je meerdere bestanden die je kan downloaden, Download het bestand waar EN achterstaat. Dan heb je hem als het goed is wel. Je spel komt uit Europa dus je moet het engelse/europese bestand downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, het bleek dat ik de dlc gewoon nog moest downloaden. Mijn fout, toch bedankt voor je moeite.