Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat Rockstar Games het Texture filteren nog updaten bij de PS4?

Hoi,

Ik heb al een aantal maanden GTA 5 op de ps4 en hij ziet er fantastisch uit, ook de first person mode is erg mooi. Toch irriteer ik me enorm aan 1 ding: de Texture filtering. Je kunt dit filtering namelijk veel te dichtbij al zien: shadows die recht voor je neus opeens naar high quality gaan, planten/gras die alleen 5 meter voor je pas op high quality springen etc.

(hier meer over dit probleem: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-grand-theft-auto-5-ps4-xbox-one-face-off (8ste alinea) )

Dit probleem is behoorlijk bekend, ik heb het namelijk een hoop gezien op forums. Gaat Rockstar Games hier nog een update voor uitbrengen?

Alvast Bedankt

Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
897
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je beter aan Rockstar kunnen vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk het niet, want de consoles worden al enorm gepusht met deze settings.
GTA V zal alleen op Ultra speelbaar zijn op PC en als ze dit gaan aanpassen op console zal de framerate wellicht droppen onder de 30fps en dat wil Rockstar zeker niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding