Gaat Rockstar Games het Texture filteren nog updaten bij de PS4?

Hoi,

Ik heb al een aantal maanden GTA 5 op de ps4 en hij ziet er fantastisch uit, ook de first person mode is erg mooi. Toch irriteer ik me enorm aan 1 ding: de Texture filtering. Je kunt dit filtering namelijk veel te dichtbij al zien: shadows die recht voor je neus opeens naar high quality gaan, planten/gras die alleen 5 meter voor je pas op high quality springen etc.

(hier meer over dit probleem: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-grand-theft-auto-5-ps4-xbox-one-face-off (8ste alinea) )

Dit probleem is behoorlijk bekend, ik heb het namelijk een hoop gezien op forums. Gaat Rockstar Games hier nog een update voor uitbrengen?

Alvast Bedankt

Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je beter aan Rockstar kunnen vragen.

Antwoorden (1)

Ik denk het niet, want de consoles worden al enorm gepusht met deze settings.
GTA V zal alleen op Ultra speelbaar zijn op PC en als ze dit gaan aanpassen op console zal de framerate wellicht droppen onder de 30fps en dat wil Rockstar zeker niet.