Als ik sims 1 installeer op mijn laptop met windows 8 kan deze niet worden geopend. Is hier een trucje voor?

Krijg foutmelding. Iets met te weinig kleuren beschikbaar??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik kan je niet garanderen dat het werkt, maar probeer eens een snelkoppeling te maken naar het bestand. Als je dan in het rechtermuisknopmenu Eigenschappen kiest en dan naar het tabblad Compatibiliteit gaat, dan kan je wat opties wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld het programma laten denken dat het vanuit een andere Windows-versie wordt gestart, of met een andere beeldschermresolutie.