Hoe los ik steam unknown error op?

Als ik de game reign of kings opstart met steam geeft steam de error:
failed to start the game (unknown error)
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kan je opzoeken op google of youtube tip: doe het in het engels dan is die misschien sneller gevonden

Antwoorden (1)

klik op de link die gegeven is daar word je al verder geholpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat klopt maar na het stappenplan van steam wat erbij staat doe hji het nog steeds niet